• Suma w górę: 50888 m

Wykres roczny blog rowerowy pawrozik.bikestats.pl

Niedziela, 8 lipca 2012

Tour de Kampinos

Wycieczka nazywała się Trans-Kampinos, ale że zrobione kółko wokół całego parku niech nazywa się TdK, też ładnie.
Umawiamy się z Marcinem (chrabu), koło stacji w Brwinowie, jedziemy razem do Sochaczewa na miejsce zbiórki reszty ekipy, która przyjeżdża pociągiem lub rowerami z Warszawy, jechaliśmy z Brwinowa ostrym tempem (jak na mnie) i przyjeżdżamy równo z pociągiem. Na razie średnia 21.4km/h
Ruszamy dalej ostrym tempem 27km/h. Omijamy Brochów, robimy postój w Tułowicach:
Pieczątka do Paszportu Mazowieckiego (pierwsza), większość Vagabundusa też bierze paszporty(zaraźliwe), spotykamy też kolegę rowerzystę który zbiera pieczątki do KOta, (kocia społeczność jeszcze jednak żyje), przyłącza się do naszej grupy i odcinek do Cybulic jedzie z nami.

Osada Puszczańska w Tułowicach.

Zaraz za Tułowicami w Górkach następny mały postój, oglądamy prywatny mini skansen, z domem ze słomianym dachem i dziurami w dachu zrobionymi przez kuny

Mini skansen w Górkach.

Kolejny popas na przerwę śniadaniową w Gniewniewicach(albo Grochalach).
Dobrym wynalazkiem przygotowanym na lato jest mix piwo/lemoniada, mała zawartość alkoholu i świetnie gasi pragnienie, tylko czemu browar z Poznania robi puszki 440ml a nie 500ml?
Za Adamówkiem (dopiero) wjeżdżamy na odcinki terenowe, do tej pory był prawie sam asfalt. Kolejny postój w Biały Domku (ponad rok już tam nie byłem).
Podczas postoju nagle głośny syk, jakiemuś rowerzyście nagle samoczynnie schodzi powietrze.
Oficjalny koniec wycieczki przy metrze na Młocinach, ale trzeba było uczcić zrobienie trasy, w mini grupce jedziemy na kebab "zwycięstwa" na Ochotę, .. i to był najbardziej morderczy odcinek, bardzo szybko i co jakiś czas trzeba było wjeżdżać na wiadukty. Ale danie w kebabie super (cielęcina z bakłażanami).
A dalej to już lekki powrót do domu, ale średnia za bardzo nie spadała.