Wykres roczny blog rowerowy pawrozik.bikestats.pl

Niedziela, 10 czerwca 2012

W krainę Issy oraz na eurowy FanCamp

czyli po Warszawie:
Najpierw na Ursynów, zatrzymuję się chwilę przy lotnisku, samoloty stoją w kolejce, i co chwila któryś odlatuje.

Do tej pory było pustawo na drogach/ścieżkach rowerowych.
Od Ursynowa, coraz więcej, na samym Ursynowie, Trasie Siekierkowskiej, Wał Międzyszyński, ale najgęściej na ścieżce wzdłuż Wisły

Widok z mostu siekierkowskiego

FanCamp koło Centrum Olimpijskiego, nawet nie wiedziałem że istnieje takie fajne miejsce na euro, pewnie mało kto słyszał( tylko strefa kibica), a tam spokojnie, można wprowadzić rowery, jak spadnie deszcz to też da się obejrzeć bo wielki ekran w dużym namiocie, tylko jak się chce ugasić pragnienie, to potrzebna karta (czyli trzeba zakupić kartę, kupiłem taką specjalnie na Euro -koszt samej karty 20zł), kartą kupujemy żetony, a za żetony napój. - dalej można posiedzieć pod parasolami.

a że zaczęło mżyć i padać, więc potulnie powrót komunikacją do domu

Trasa:
Brwinów-Reguły-Wa Okęcie-Imielin- Most Siekierkowski- Most Gdański- Centrum Olimpijskie- Wa Gdańska.